2014. december 18., csütörtök

Julbord, 2014

Ha Karácsony, akkor céges karácsonyi party.

A program ugyanaz volt, mint tavaly: Nyköpingben, a Rosvalla Eventcenter-ben béreltek nekünk bowlingpályákat, némi alkoholos alapozás után lehetett játszani. Miután az első körben sikerült kiesnem (valószínű nem vettem magamhoz elég célzóvizet :) ), beszélgettem az emberekkel.

Nagyon érdekes, hogy miután egész évben a svéd a kommunikácó nyelve (vajon miért? :) ), addig a bulikon rendszeresen angolul próbálkoznak velem a kollégák. Nem igazán értem, mert svédül már semmi problémám nincsen, viszont elég nehezen váltok egyik nyelvről a másikra és picit megakadnak a fogaskerekek a fejemben. Nem probléma, megoldjuk, semmi sem lehetetlen :)

A másik, számomra nagyon meglepő, ugyanakkor kellemes élmény az volt, hogy többen odajöttek hozzám megkérdezni, hogy hogy vagyok. Előző napokban volt egy kis befordulás (az oka most nem fontos), amit láttak rajtam munka közben. A főnököm és a cég tulajdonosa is vagy fél-fél órát beszélgetett velem, természetesen már egyikük sem volt szomjas :) Ölelgettek, biztosítottak arról, hogy a cégnek a dolgozó hogyléte a legfontosabb, mert csak akkor dolgozik jól. Hogy ha bármikor bármi gondom van, akkor mehetek hozzájuk beszélgetni, elmondani a bajaimat, megpróbálnak segíteni stb. Jólesett, tényleg.

A karácsonyi menü a szokásos volt: egy kis hidegtál, utána főétel. Közben mindig ivott, ivott és ivott. Én ezúttal kihagytam a lealjasodást, nem volt hozzá hangulatom, de nagyon jól éreztem magam így is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése