2014. április 30., szerda

Szaunázás a cégnél

Ez egy villámbejegyzés lesz...
 
Röpke három év után, pénteken sikerült rávenni magam, hogy beüljek szaunázni a munkaidő végén. Úgy néz ki, hogy valami baja van a gépnek, amivel dolgozom és így a további hibás darabok legyártása helyett szóltam a főnökömnek, hogy inkább elmennék "haza" fél 4-kor, mint folytassam a semmi masszírozását. Beleegyezett (természetesen), így kivettem 30 percnyi flextidet (ugye a hónap végéig még van ilyenem) és elszaladtam szaunázni.
Már be volt melegítve, szerintem a nappalosok közül megbeszélte valamelyik délelőttössel, hogy ha mennek haza 2-kor, kezdjék el felmelegíteni a szaunát, így 4-kor már kellemes idő van benne.
 
Nem túl nagy, 2 szintes ülőhely van benne, talán 3 méter hosszon (ránézésre 8-10 ember fér el benne).


Cirka 25 percet szaunáztam, pont elég is volt. Utána gyors zuhany és vittem ki Gyulát a Skavstára (ment Magyarországra).

5 megjegyzés:

  1. de jó lehet :) nálunk már fizuemelés sincs évek óta,nemhogy szauna

    VálaszTörlés
  2. Szauna a munkahelyen????? Jó neked, megérdemled. :))

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa! Ez a jó nevű flexidet, hogy működik? En az egyedigyartasban ha egy honap alatt egy selejtet is csinálok(nincs beálló), akkor flexidet helyett fix-ideget kapok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ez az irodaban dolgozoknak jar csak nalunk.
      Rugalmas munkaidot jelent, lehet kezdeni es vegezni korabban/kesobb. Illetve osszesen 8 oranyit osszesporolni es kivenni egy nap szabadsagnak (pl.).

      Törlés