2014. március 10., hétfő

Üdvözlöm az UPS csomagküldő szolgálatot

Némi értetlenség támadt az erőben a részemről.
 
Rendeltem Portugáliából némi zsírégetést segítő tablettát (csak a szokásos zöld tea kivonat, L-karnitin). Választhattam, hogy UPS vagy DHL hozza. Mivel nem volt sürgős, ezért a valamivel olcsóbb UPS-t választottam (a rendszer ugyanaz, mindegy, hogy melyiket választja az ember).
 
Egyetlen probléma van csak ezzel: hétköznap munkaidőben hozzák ki a csomagokat. Aki tehát olyan szerencsés, hogy dolgozik napközben, esélytelenül indul a csomag átvételéért vívott küzdelemben. Ez számomra teljesen felfoghatatlan, bár a svéd kollégák engem nem értenek, hiszen "a UPS is munkaidőben dolgozik és nem tehet arról, hogy nem vagy otthon". Ez nyilvánvalóan így van.
 
De akkor miért nincsen egy olyan opció, hogy tegyék le a postán én pedig este 8-ig bármelyik nap átvehetem ott?
Erre azt a választ kaptam (kollégáktól), hogy ezért a UPS-nek fizetnie kellene... ha viszont 2-3 megkeresés után sem veszem át, akkor rajtam a sor és mehetek el Eskilstunába (innen úgy 50km). Nekem nyilvánvalóan ingyen van az üzemanyag és az a röpke 1 vagy 1,5 óra míg oda-vissza megjárom.
 
Megint adott a kérdés: tulajdonképpen miért is fizetek? Hogy nem kell elmennem Portugáliába a csomagért? Húdejó...
 
A megoldás az lett, hogy a neten átirányítottam őket a céghez, majd oda fogják hozni hétfőn, remélem munkaidőben...
 
Egyszer már a DHL-lel is jártunk így, akkor Eskilstuna lett a vége, de nem fizettük ki a szállítási díjat...
 
Vállalkozás ötlet, piaci rés: csomagküldő szolgálat délutános műszakban! Mondjuk 17:00 és 00:00 óra között szállítanak ki. Több értelme lenne, mint ennek a "mi kivisszük, de te úgysem leszel otthon" rendszernek.

4 megjegyzés:

  1. Mar eppen mondani akartam,hogy miert nem a munkahelyedre kuldetted a csmagot?Mi mar Magyarorszagon is mindig igy csinaltuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam, hogy mennyire fognak neki örülni... mint kiderült, semmi gondjuk nem volt vele, még a géphez is hozta a raktárvezető, meg voltam hatódva! :)

      Hogy vagytok?
      Ott már tavaszodik? Itt a hajnalok még elég hűvösek, este viszont szuper idő van!

      Törlés
  2. Gondolom az a magyar módi, hogy bedobom a busz aljába és az átvevő meg leveszi az arrafelé nem működik?! :D
    Munkahelyre kell rendelni - csak ésszel :D.

    VálaszTörlés