2013. szeptember 28., szombat

GibbsCAM 2013 tanfolyam

Magyarázat
Az utóbbi napokban erősen megcsappant a szabadidőm. Ez egyrészt jó, mert azt jelenti, hogy van mit csinálnom a cégnél és mikor hazaérek már nincs annyi felesleges időm, hogy akár az új GTA-V-tel múlassam az időt, akár blogot írjak vagy fórumozzak.
Másrészt nem annyira jó, mert mikor hazaesek a munkából fél 5 körül már mozdulni sincs kedvem a legtöbbször. Így békés semmittevéssel múlnak a hétköznap délutánok.

GibbsCAM tanfolyam
Azért a múlt héten annyi történt, hogy elküldtek egy 2 napos, stockholmi tanfolyamra, hogy kicsit felfrissítsem a tudásomat. Nagyon hasznos volt, mert bár ténylegesen túl sok újdonságot nem tanultam, de apróságokkal sokkal könnyebbé tették a munkámat.

Fent aludtunk Stockholmban (nem egyedül voltam, jött velem az előző technikus srác is). A tanfolyam után, este, beültünk egy pub-ba vacsorázni és beszélgetni. Kiderült végre, hogy pontosan mi is lesz a dolgom: ha új megrendelés érkezik, akkor majd nekem kell eldönteni, hogy melyik gépen, milyen szerszámokkal csinálják, mennyi ideig tart, mennyibe fog kerülni, hogyan legyen a nyers darab felfogatása és adott esetben a programot is nekem kell majd megcsinálni (ehhez kellett a Gibbs tanfolyam).

Már megvolt az első néhány Gibbs-es munkám is, jól sikerültek, elégedettek velem, ahogy látom.

Utvecklingssamtal
Lesz megint ilyen beszélgetés a főnökkel. Idén már kicsit komolyabb keretek között, mint tavaly volt, mert nem csak én töltök ki egy lapot a gondolataimmal, érzéseimmel, vágyaimmal, hanem a főnököm is kitölt egyet rólam és azt fogjuk közös nevezőre hozni, megbeszélni, hogy van-e valakinek valami gondja, baja, kívánsága a másikkal kapcsolatban.
Az egyik kolléga azt mondja, hogy ez a legjobb alkalom, hogy fizetésemelést kérjek (nem fogok :) ).

Lesz olyan kérdés, hogy hogyan képzelem el az előmenetelemet, fejlődésemet a cégnél. Nehéz kérdés, mert jelen pillanatban 3 ember van fölöttem a ranglétrán: termelési igazgató, ügyvezető helyettes és az ügyvezető (aki a tulajdonos is). Így a jelen vállalati struktúra esetében már nem nagyon van feljebb. Őszintén szólva nem is szeretnék már feljebb lépni, mert ott már vezetők vannak, beosztottakkal és nem kevés felelősséggel. Én meg kényelmes vagyok és szeretek éjjelente aludni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése