2013. március 5., kedd

Műtét és a bűvös szám

Műtét
Felhívtam a Södersjukhusetet, tudják-e már, hogy mikor lesz a következő, reményeim szerint utolsó műtét... és tudták :) Csak még nem szóltak, bár nem tudom miért. Akárhogyan is, még nem vagyunk elkésve, mert csak április 22-re írtak ki.
Előtte még egyszer fel fog kelleni mennem, hogy egyeztessünk és rámnézzenek. 

Utána kb. 3 hónap szabadság és gyógytorna vár, ami pont a tervezett szabadságolások közepén ér vèget, így olyan szerencsénk lesz, hogy ha le is áll a cég arra a 4-5 hétre, nekem akkor sem kell kivenni minden napot és marad 2-3 hét szabadságom. Nagy öröm ez, mert így biztosan el tudunk menni jövő télen is egy kellemes hajóútra...

A bűvös szám
Beszéltem tegnap a VD-vel, aki örömmel újságolta, hogy volt bent a rendőrségen és azt mondták, hogy ha befizet a cég fél milliót, akkor nem lesz tárgyalás, hanem lezárják az ügyet. A tárgyalással csak rosszabb lenne, így elfogadta az alkut. 
Az is kiderült, hogy az én vallomásomtól független volt a dolog, hiába mondtam, hogy az én hibám (az volt).

Így tehát lezáródott ez a dolog is, már csak a műtét van hátra és kb. 1,5 évvel a baleset utàn végre elfelejthetjük az egészet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése