2012. szeptember 8., szombat

Újabb hét, újabb nappalos műszak

Ismét egy szép, délelőttös műszakra ébredtünk. Ráadásul ma be is mentem időre - 05:30-ra, mert úgy tudtam, hogy a váltóm ma már dolgozik és valami elvetemült gondolattól vezérelve azt hittem, hogy ha már a váltóm és dolgozik is, akkor biztosan váltani fog délután és így nekem 14:12-kor végeznem kell, hogy ne legyen fennakadás.

Egészen jól működött a logikám, azt leszámítva, hogy Marcus megérkezett 8-kor az egy másik gépre :) Pech... Így tehát feleslegesen jöttem be korán, de legalább korán végeztem is.

Még vasárnap voltunk kirándulni egyet egy Naturreservat-ban (nem volt semmi extra, tó mindenhol, bárányok, szarvasmarhák). :)
Mikor hazaértünk, láttuk, hogy be van dobve egy cetli az ajtón lévő levélbedobónyíláson... a Tele2 embere volt, jött internetet csinálni, mert azzal gondok voltak (mindezt vasárnap 14:30-kor, mert a vevő nem szenvedhet hiányt semmiben sem).

Felhívtam szegényt, montdam, hogy elkerültük egymást. Azt mondta hétfőn reggel 8-ra itt van. Itt is volt, én már dolgoztam, Norcy fogadta.
Kb. 5 perc alatt végzett, azóta van rendes, vezetékes, WiFi-s netünk... éljen soká a Tele2 :)

Pénteken voltam a céges konditeremben. Pénteken voltam túlórázni is. Aztán a túlóra után elfelejtettem kijelentkezni és így sikerült a kondizást is túlóradíjjal fizettetni a céggel :) De ma szóltam nekik, hogy elkummantottam, djävlaskit, fifan és minden egyéb... ja, nincs is egyéb :)

Ma is voltam kondizni, jó volt :) Kicsi vagyok, nem állok sehová, megnőni sem fogok már... tiszta deficites nekem a gyúrás: elfáradok, de minek alapon csinálom :)
Már 2* voltam, eddig semmi eredménye... lehet ezért nem csináltam soha? Nekem azonnali, kézzel fogható eredmény kell (nodus haemorrhoidalis-en kívül :) ).
Majd meglátjuk...

Géptakarítás közben megint sikerült nekimenni az gép ajtajának, mindig azt hiszem, hogy odébb tudom lökni könnyedén... most sem sikerült, odalett a bőr a bemutató-ujjamról :(

Más nagyon nem történt, éljük a nyugodt, békés életünket itt, a messzi északon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése