2012. szeptember 10., hétfő

Túléltük a második hetet is :)

Túl sok érdekes nem történt a héten. Kicsit vágyom vissza a gépre dolgozni, érdekesebb volt, mint adminisztrálni.

A karbantartási utasításokkal elég jól haladok, lassa készen lesz mindegyik. Még képeket kell csinálnom + pár helyen pontosítani dolgokat és ennyi.

A szortírozós munkával még nem vagyok készen, mert még nem döntötték el, hogy mi legyen az esztergálókések sorsa. Ettől függetlenül megkaptam a magam fekete pontját (a táblán ez piros, de zöldnek kellene lennie :) ), mert nem végeztem a megadott idő alatt. Éppen ott voltam, mikor kiosztották a pontokat, szomorúan meg is kérdeztem, hogy miért... azt mondták semmi vész, az Ő hibájuk, de ha pontosan be akarják tartani a Lean szabályait, akkor megkapom a pirospontot (piros = csúszás, sárga = folyamatban, zöld = kész). Nem baj, azért nem vettem a szívemre...

Közben volt egy lapka-menetfúró tároló szekrény átvizsgálás is, kaptam rá egy hetet, 4 óra alatt végeztem. :)

Szabadság
Még egy hét van a kényszerszabadságig... még nem tudjuk mit fogunk csinálni, de valamikor elmennénk északra, sátorozni kicsit. Talán Åre-be, talán kicsit közelebb. Meglátjuk...





Két utvonalat adott a kedven útvonaltervezőnk:

A keleti (sötétkék) autópályán vezet, összesen 9,5 óra és kb. 760 km.

A nyugati (világoskék) kicsit tovább tart (11 óra), de 30 km-rel rövidebb.

Beszélgettem erről Zsoltival és azt mondta, hogy jobb a világoskék, mert az egyik legszebb tájon vezet keresztül... az a +1,5 óra pedig egy 9,5 órás autózás után már teljesen mindegy. Főleg, hogy a svéd autópálya elég unalmas és lassú (a legtöbb helyen 110 a sebességkorlátozás).






Anyósék vettek egy házat Flenben... van mit csinálni rajta, de a kert vége az erdőben van és még egy kis tavacska is van (műtó) a kertben. Kis felújítás után egész otthonos kis házat lehet belőle csinálni.

A mai program egy Mekiben vacsorázás utáni Men In Black III nézés lesz (a céges ingyenjegyen) :)

Mindenkinek kellemes hétvégét kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése