2012. szeptember 10., hétfő

Különleges fagyizó

Smultronstället - fagyizó
Szombaton elmentünk a Söderköpingben lévő Smultronstället nevű fagylaltétterembe (glassrestaurang).

Söderköping még arról nevezetes, hogy itt folyik a Göta Kanal is, ami összeköti Svédország keleti partját a nyugati parton fekvő Göteborggal.

Pár kép a városról:






A városon keresztülfolyó kis patak (nem a Göta Kanal!).











Még mindig a csatorna...








Képek a fagyizóból:






Nóri nagy szakértelemmel vizslatja az étlapot...

A döntés valóban nagyon nehéz volt!









A győztesek: Nóri egy vegyes csokoládékelyhet választott (jobb oldalon), amiben mindenféle finomság képviseltette magát (sima csoki, csokimusse, csokifagyi, sztracsatella, tejszínhab,...)

Bal oldalon az én vesuvio névre keresztelt, füstölő, mindenféle diófélékkel megrakott kelyhem.









Nóri a Göta Kanal partján, kacsákkal...






A dolog teljességéhez hozzátartozik, hogy a hely nem kimondottan olcsó. 30 Kr (1.000 Ft) körül volt egy kávé és 100 Kr (3.200 Ft) körül egy ilyen kehely.

Munka
Az egyik legnagyobb újdonság, hogy megszületett a korábbi váltóm, Tim kislánya. Ez kb. 2 hét szabadságot jelent neki, addig biztosan én dolgozom majd a Prisma-n.

Csütörtökön beszéltem Thord-dal, kértem tőle még munkát és bár nem kérdeztem, hogy mehetnék-e hétvégén túlórázni, azzal kezdte, hogy még kicsit korainak érzi és inkább gyakoroljak.
Nem a legjobb hír, de biztos vagyok benne, hogy jót akar, így nem nagyon ugrálok, nem próbálom meg megkerülni (megkérdezhetném pl. a termelési igazgatót, aki biztosan engedné, de még tényleg nincs itt az ideje, jobb pihentetni még hétvégente a kezemet).

A hét elején vettem át Tim munkáját és... nem kis koszt hagyott, bár gondolom mikor jött a hír, hogy jön a gyerek nem nagyon akart kitakarítani :)

Azért csináltam pár előtte-utána képet:



Fent: "kissé" koszosan és elhanyagoltan...
Lent: szép, csillogó Prisma...



Kezem
Ha már szóba került, egészen jól van. A nehéz dolgokkal csak kínlódva boldogulok, de azért meg tudok oldani mindent. Régen persze könnyebb volt, de ez van...

Ma nézegettem kicsit a kórházban készült képeket és bámulatos a változás. Ha nem tudnám, hogy jelen állapotnál is lehet még jobb a helyzet, akkor azt mondanám, hogy ezzel az állapottal is elégedett vagyok.

Egyszer majd talán a kezemről is teszek fel összehasonlító képeket, bár az első képekhez azért gyomor kell... főleg azokhoz, amiket a műtét előtt (a baleset után) csináltak (vagy csinálhattak). Az lehet a nem semmi és szegény Gyula látta is Nyköpingben (Ő az egyetlen az orvosokon kívül).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése