Az elmúlt pár napban sok újdonság nem történt, de azért azt a keveset megosztom :)
Először is itt van a Gyula által készített kép (a sajátokat még át kell tenni a gépre, csak nincs dokkolóm hozzá :( ):

1. Darukezelésből jeles. Csak egyszer vágtam fejbe Gyulát a kezelőgombokkal. Azt mondta ha nem kell, engedjem el, majd megáll valahol. Nem kellett éppen, így elengedtem... Gyula arcán a mosoly nem volt igazán őszinte :)


Több képet most nem tudok feltenni, lehet ezeket sem kellett volna :)
Történt még olyan is szerdán, hogy sikerült összekoszolnom a szemüveget, de nem vettem észre. Lelkesen használtam egész nap. A délutáni fika (ez a kávészünet neve itt :) ) előtt mentem kezet mosni és megláttam magam. Olyan látványt nyújtottam, mint a Rendőrakadémia című filmben a megviccelt Harris hadnagy, akinek a hangosbeszélőjét bekenték cipőpasztával :) Nekem a szemüvegkeret mentén volt fekete csíkom + az arcomon 1-2 nagyobb fekete folt. Kérdeztem Gyulát, hogy miért nem szólt, hogy így megyek enni illetve így nézek ki... azt mondta: "Dehogy szólok, így látják, hogy dolgozol!". Készen voltam :) :D

Ajándék
Másik kellemes pont a szerda reggeli möte (találkozó, meeting) volt. Jött a nagyfőnök, látta rajtam, hogy új vagyok, szónélkül megállt mellettem és bemutatkozott (a szokásos kedves, mosolygós stílusban). Egy nagy piros széket - camping - hurcolt magával, nem értettem miért :)
A mőtén elmondták, hogy mi célt szolgál, de én a névelőkön és kötőszavaok kívül nem sokat értettem belőle. De ott voltam, részese lehettem... :)
Be is lettem mutatva, de mivel nem sokat beszélek svédül, nem nagyon eröltették, hogy én beszéljek. A kisfőnök - a sokat emlegetett Peter - mondta, hogy létezem, ott ülök és ismét megpróbálta kimondani, hogy Szűcs... ismét nem sikerült :) Ez itt nem lesz nyerő név azt hiszem, ki kell találni valami mást rá :) Nem én lennék az első a családban, nem számít :) Van elég Szűcs nevű sarja így is apámnak :) (és még ki tudja mennyi lesz, ha megint jön a párzási időszak ;) ).
No, a lényeg: a möte után kiderült, hogy a piros székből több is van, céges ajándéknak szánták. Rajta van nagy betűkkel, hogy VMV (Vrena Mekaniska Verkstad), kellemes kis tábori székecske, ideális horgászáshoz, camping-hez, bármihez... mindenki kapott, én is, pedig csak 3. napja dolgoztam ott.
Korábban már a művezető személyesen hozott nekem egy VMV-s bögrét, mert az is jár mindenkinek. Nehogy kiszáradjak, miközben a többiek jóízűen fikáznak (kávéznak):D
A délutános műszak a csütörtöki második szünetben pizzát szokott rendelni, mert az jó (hétvége előtt ekkor dolgozunk utoljára). Most csütörtök nem lévén szerdán kellett pizzázni, mert milyen dolog az, hogy kimarad egyszer :) Kérdeztem is Gyulát, hogy ha ez a szünet 12 perces hivatalosan, hogyan fogunk végezni ennyi idő alatt? Azt mondja: "Sehogy... de nem érdekel senkit sem." Valóban nem volt jelentőség, kb. 25 percig ettünk, senki sem sietett.
2 szünet van délután, egy 25 perces fél 5-kor és egy 12 perces fél 8-kor. A délutános műszak 14:00-tól 22:30-ig tart. A nappalos pedig majd 5:30-tól 14:12-ig fog :) Ezeket pontosan betartják, ezért nem kell dolgozni a délutánosoknak péntekenként (ledolgozzuk szépen elosztva).

Egy szóval eddig kaptam céges bögrét, ajándékot, munkaruhát és most töltöm az 5 napos hétvégém első napját. Nem is olyan rossz ez a 3 nap alatt ;)
A munka kellemes, nem kell rohanni, nagyon szeretem. Mindenki teszi a dolgát, mindenki kedves, mindenki segít, ha kell valami.